Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 beschikbaar

Bel ons  085 - 27 33 586
Bel ons Bel de Werkgevers Helpdesk

Arbeidsconflict

Een arbeidsconflict is een conflict tussen werkgever en werknemer en/of werknemers onderling. Arbeidsconflicten komen vaak voor bij kwesties over ziekmelding, loon en onvrijwillige overplaatsing. Een arbeidsconflict is voor beide partijen vervelend en leidt zorgt ervoor dat men met tegenzin naar het werk gaat. Om het conflict op te lossen is het van belang dat er onderlinge gesprekken worden gevoerd. Tegenwoordig wordt hiervoor vaak een mediator ingeschakeld. Met behulp van deze mediator wordt er dan gezocht naar een oplossing.  Mocht er uiteindelijk geen oplossing komen, dan zijn verdere juridische stappen noodzakelijk. Denk hierbij aan een ontslag met wederzijds goedvinden of een gerechtelijke procedure.

Hallo ik ben William. Waar kan ik je mee helpen?

Kom je er even niet uit, of wil je direct geholpen worden bij een vraag. Neem gerust contact op, bel, mail of stuur mij een bericht via WhatsApp en ik zal je zo snel mogelijk helpen!